در پژوهش زیر که بر اساس کتاب “نسل چهارم بازاریابی” (اطلاعات بیشتر) نوشته فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا؛ انجام شده است، بصورت یک مورد مطالعاتی (Case Study) آژانس هواپیمایی علی بابا و تاکتیک های بازاریابی آن در نسل چهارم بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته است.
این پژوهش توسط گروه مطالعاتی فلامینگو با اعضای زیر انجام شده است:
- محمد پوریا پلویی
- میلاد خسروی
- محمد جعفری
شما میتوانید PDF این پژوهش را در ادامه دانلود کنید.
در صورت استفاده از این پژوهش حتما نام نگارندگان و این وبسایت را ذکر کنید.