در پژوهش زیر که بر اساس کتاب “نسل چهارم بازاریابی” (اطلاعات بیشتر) نوشته فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا؛ انجام شده است، بصورت یک مورد مطالعاتی (Case Study) آژانس هواپیمایی علی بابا و تاکتیک های بازاریابی آن در نسل چهارم بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته است.

این پژوهش توسط گروه مطالعاتی فلامینگو با اعضای زیر انجام شده است:

  • محمد پوریا پلویی
  • میلاد خسروی
  • محمد جعفری

شما می‌توانید PDF این پژوهش را در ادامه دانلود کنید.

در صورت استفاده از این پژوهش حتما نام نگارندگان و این وبسایت را ذکر کنید.

آژانس هواپیمایی علی بابا در نسل چهارم بازاریابی