تحلیل های استراتژیک از مهم ترین ابزارهای مدیریتی برای شناخت برندها و تدوین برنامه ای جامع و بلندمدت برای رشد و بهبود آنها است. همچنین به عنوان یک ورودی مهم برای تدوین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات نیز استفاده می‌شود.

در پژوهش پیش رو ما برند کیا موتورز بعنوان یکی از برندهای سرشناس صنعت خودرو دنیا را مورد پژوهش قرار داده ایم و استراتژی های فعلی این شرکت را تحلیل و استراتژی های پیشنهادی را ارائه داده ایم.

این پزوهش توسط یک گروه 5 نفره شامل نگارنده (محمدپوریا پلویی) و 4 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه علامه طباطبائی برای درس مدیریت استراتژیک دکتر شهرام خلیل نژاد انجام شده است.

  • این پژوهش به زبان انگلیسی انجام شده است.
  • شما می‌توانید PDF این پژوهش را در ادامه دانلود کنید.
  • در صورت استفاده از این پژوهش حتما نام نگارنده و این وبسایت را ذکر کنید.

تحلیل استراتژیک کیا