در این مطالعه و پژوهش با بررسی یک گروه کانونی با جامعه آماری حدودا 100 نفره از افرادی که قصد خرید تلفن همراه داشتند، به بررسی رفتار مصرف کننده خریداران ایرانی تلفن همراه پرداختیم.

رفتار مصرف کننده به عنوان یکی از مهم ترین اجزای علم بازاریابی همواره باعث می‌شود استراتژی ها و تصمیمات بازاریابی برندها و کسب و کارها دقیقتر و بهینه تر شود. جوانب روانشناسی, جامعه شناسی و اقتصادی رو رفتار مصرف کننده تاثیر بسزایی در انجام عمل خرید دارند.

این پژوهش به درخواست خانم دکتر فاطمه یاوری گهر استاد درس رفتار مصرف کننده دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی و توسط اینجانب محمد پوریا پلویی و جناب آقای میلاد خسروی انجام شده است.

  • این پژوهش به زبان انگلیسی انجام شده است.
  • شما می‌توانید PDF این پژوهش را در ادامه دانلود کنید.
  • در صورت استفاده از این پژوهش حتما نام نگارنده و این وبسایت را ذکر کنید.

رفتار مصرف کننده گوشی همراه